Andra Stroe 23 mai 2019
„Nu cred în modele de afaceri şi nu cred că respectarea unor reguli reprezintă reţete de succes în afaceri nici în România Şi nici în afară. Cred însă că sunt esenţiale seriozitatea, respectarea promisiunilor, promptitudinea, profesionalismul şi imparţialitatea îmbinate cu o viziune în timp şi spaţiu, originalitate şi autenticitate.”
De la vânzare de legume in piaţă la afaceri în 40 de ţări. .
• Lucrează de la 18 ani în industria modei, iar în urmă cu nouă ani s-a alăturat echipei Orka Holding.
• A fondat două branduri de haine, Ziggo, la începutul anilor 2000, şi Styland, în 2016.
• Consideră că pentru a reuşi în mediul de afaceri local este nevoie de experienţă, practică şi informare zilnică.
• Îi sfătuieşte pe cei care doresc să înceapă o carieră în acest domeniu să aleagă altceva dacă nu sunt cu adevărat pasionaţi, deoarece este un domeniu cu o dinamică incredibilă care necesită foarte multă muncă.
Ea declara anterior că la vârsta de cinci ani, a decretat că trebuie să câştige proprii bani, aşa că şi-a însuşit o mică parcelă din grădina casei părinţilor ei pentru a cultiva cu grijă şi simţ de răspundere vinete, roşii, ceapă şi ardei. „Atunci mi s-a dezvoltat cel mai bine simţul competiţiei şi al lucrului bine-făcut“, spunea Burz, pentru tirnaveni.ro. După „recoltă“, îşi ducea legumele la piaţa din Târnăveni, de una singură „Oamenii erau încântaţi să cumpere de la un copil, aşa că eram prima care-şi vindea marfa“, mai spunea Burz.
De aproximativ opt ani este country manager al Orka Holding (care operează magazine sub mărcile Damat, Tween şi D’S) în România şi se ocupă de marketingul şi expansiunea grupului turc la nivel internaţional, care deţine în portofoliu peste 400 de magazine de modă pentru bărbaţi deschise pe aproape 40 de pieţe.